Spillblog: Diablo 3 – And so Diablo was defeated yet again + litt hva jeg synes so far

Da var Diablo 3 klart på normal difficulty.
Slutten var egentlig en smule ehh, ikke den beste jeg har sett akkurat.
Fikk liksom ikke vite noe om hva som egentlig skjedde videre at all.
Ens e gen karakter blir ikke nevnt ovberhodet. Skuffende.

Ikek fikk ens karakter en tittel etter å ha beseiret Diablo som en gjorde i toern.
Shame for det var morsomt.
F.eks om min karakter het Santar fikk han tittelen Slayer Santar etter å ha beseiret Diablo på normal.

Må si aktene gik nedover etterhvert som spillet skred frem.
Akt 1 var best, så akt 2, osv.
En del sekvenser av spilet føltes og som de var veldig lineære, nesten codifisert hvor en bare går en rett strekning og masse “badass” skjer rundt en. Boooring.
De siste aktene var og veldig små i areal med få områder å utforske her var akt 1 best med alle sine varierte områder og deretter akt 2 som og hadde mange områder med en del mindre variasjon osv.
Misliker og at vi ikek får tilgang til 70% av all loot før en har klart spillet på normal.

Liker spillet, men er ting som kunne vært gjort bedre.

Har du klart Diablo 3? Hva synes du om spillet?

Her er litt stats:

Bilder: my pc

4 kommentarer
    1. Har runda det på normal med en kompis av meg. Vi spiller Monk/demonhunter kombo. Og så har jeg dratt igjennom Wizarden min i normal mode. Jobber med Nightmare nå 🙂 Synes ikke det trengs noen tittel for normal mode, kan få for infereno eller noe sånt imo, det holder det 🙂
      Jeg har vist meg litt som en alt oholiker igjen.. har demonhunteren og Wizarden som har runda normal, og så har jeg en monk som jeg spiller sammen med 2 andre, og en Barbar som spiller sammen med en venns demonhunter.. jadda, nok å gjøre 😀

    2. Lita: I betaen testet jeg litt flerspiller, men så langt har det stort sett blitt solo på fullversjonen. Liker å ikke stresse rundt, utforske skikkelig å ta ting i mitt eget tempo.
      Akkurat nå loffer jeg litt rundt og jakter på ingrediensene til Whimsyshire 🙂
      Men huff den serveren er ikke helt grei, får disconnect ut av det blå noen ganger, sure greier.

      Spiller du bare flerspiller da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg