Spillblog: Diablo 3 – You have my sword, and other stories

Tadah, fant meg endelig et bra sverd igjen.
Det var faktisk bedre enn den nyeste øksa som hadde en ruby på seg even, ikke verst.

Eller så begynner det å bli en del å holde styr på hva utstyr anngår.
Alt jeg har på meg har så mange stat bonuser at det er ikke bare bare å finne noe mytt passende utsty.
Skal jeg ta disse hanskene her som gir meg mere damage, men mindre defense?

Gem samlingen vokser og trives og.
Fått laget meg min første flawless nå, en Ametyst.
Synd den ikke gir noe økt damage, får vente til jeg får nok rubies.
Jeg har fremdeles ikke funnet en eneste legendary eller set item (er sets med i spillet overhodet?)
Synd at blizzard drypper ut item drops i spillet så strengt nå, i Diablo 2 kunne en jo finne unique items og gems helt fra starten.
Liker at en har muligheten for å finne noe supersjeldent helt fra begynnelsen.

Ser ikke ut som de aller sjeldneste items (legendaries) har spesielle tegninger lenger heller, synd det, gjorde dem enda mer spesielle i Diablo 2.

The journey continues!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg