Merkelige selgere på qxl

Her forleden kjøpte jeg et ds spill på auksjons siden qxl.
Det var bra billig og jeg hadde fundert på det en stund, men fant ut at det var like greit å bare kjøpe det når det var så billig.
Anyways, først så det ut som spillet var solgt, men etter et søk dukket det op igjen, synes det var litt rart at samme selger hadde lagt ut akkurat samme spillet dagen etter det var solgt og med samme bilde.
Jaja tenkte jeg, kanskje kjøperen ikke ville ha spillet ellern oe i den dur.
så jeg kjøpte spillet, betalte for det og hva tror du skjedde?
Joda dagen etter var spillet tilbake på qxl atter en gang.

Da syntes jeg det unektelig begynte å virke litt merkelig, at spillet dukket opp en gang til var jo ikke så spesielt, men når det dukketo pp atter en gang så blir det jo merkelig.
Heldigvis var ikke pengene for spillet blitt overført enda så jeg bestemte meg for å stoppe betalingen og sende en mail og spørre om det var kopier som ble solgt siden jeg så at spillet hadde dukket opp på nytt med samme bilde tilogmed.

Lurer på hva som skjer videre, selgerens navn så russisk ut og gramatikken i den mailen jeg fikk fra selger var litt pussig. Kan jo kanskje være han har fått oversatt en standardtekst til bruk i mailer.
Er jo dumt å skulle backtracke når en jo har kjøpt noe, men synes nå det var merkelig, hvor mange eksemplarer av samme spill har han da egentlig?

Jeg er på vakt mot piratkopierte spill på qxl, spesielt gameboy advance spill er det veldig utbredt med kopier til en billig penge, men har ikke hørt at det har spredd seg til nintendo ds enda så derfor har jeg ikke vært så på vakt når detk ommer til ds spill.

Ikke noe svar på mailen min enda, får bare vente og se hva som skjer.

Har du vært borti noen merkelige selgere på qxl eller lignende sider?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg