Spill som skuffet i 2011?

Vurderte om jeg skulle skrive et innlegg om hva jeg synes var det mest skuffende spillet i år.
Eller kanskje mer noen spill jeg synes har vært skuffende blir det vel egentlig.
Men så var det jo å huske alle spillene som er kommet ut i år da, det er ikke like enkelt når en tenker på hvor mye som faktisk har kommet i år.
Et år er liksom både veldig kort og veldig langt på samme tid, rart det der.
Eneste jeg kommer på nå er vel Duke Nukem Forever til pc.
Det var jo ikke slik at jeg satt å var helt oppgitt over at det var så dårlig, det var bare rett og slett ikke særlig morsomt.
Middelmådig og utdatert rett og slett.

Nei jeg må se igjennom hvilke spill jeg faktisk har prøvd i år.

Var det noen spill du var skuffet over i år?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg