Spill og sånn adventskalender luke 1 -3

Tenkte jeg skulle ha min egen lille adventskalender.
Kalenderen består i at jeg ser hvor langt jeg kommer på 24 liv i den japanske versjonen av Super Mario Bros 2 til nintendo 8 bit. Jeg tar ett liv om dagen, så får vi se hvor langt jeg kommer til jul 😉

Den japanske versjonen av Super Mario Bros 2 var nemmelig et helt annet spill ett det vi kjenner med samme navn. Det var egentlig så å si samme spillet som Super Mario Bros 1 bare en god del vanskeligere og med nye brett. Her kjenner vi den japanske versjonen som Super Mario Bros; the lost levels, og det ble gitt ut på samlingen Super Mario Allstars til super nintendo.

Så følg med og se hvor langt jeg kommer! 😉
Håper bare jeg dør ofte nok til at dette konseptet fungerer 😛 )

Siden kalenderen startet litt sent så åpner vi de tre første lukene nå, dagens luke kommer senere i dag.

1 desember

2 desember

3 desember

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg