Spillblog: Time trialing i Mario Kart 7

Jeg er egentlig ikke noe særlig glad i time trials på spill, men nå er jeg ferdig med første gjennomkjøringen av alle cupene i Mario Kart 7 så da tenkte jeg at jeg like godt kunne ta en titt på time trials menyen.
Det er faktisk allerede ghost data’er der, fra dem som laget spillet. Så en kan altså kjøre mot spillutviklerne. Var jo litt morsomt da, ihvertfall siden de ikke er så supergode at en ikke har sjangs. Vel eller det eller så er jeg sinnsykt god i spillet (no chance :P).

Slet litt med Bowser på Bowser Castle 2 banen som opprinnelig er fra gba Mario Kart. Men det gikk til slutt.
Det kjekke er at min tid på brettene er nå lagret slik at folk jeg streetpasser med Mario Kart 7 vil kunne kjøre mot mitt ghost , morsomt 😉


Ta den du, Hayata! 😛

Har du spillt noe time trial på Mario Kart 7?

Bilde: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg