360: Første bilde fra Alan Wake Night Springs

Her har vi det aller første bildet fra det nedlastbare Alan Wake spin off eventyrspilletspillet Night Springs.
Utvikler Remedy lover et helt frittstående spill til Microsofts nedlastingstjeneste Xbox Live Arcade.
Mere detaljer rundt dette spillet kommer på Video Game Awards tv showet 10 desember.

Må si jeg ble positivt overasket, dette ser jo faktisk ut som et skikkelig spill og ikke noe smått nedlastbart som jeg fryktet. Bare ikke kameraet zoomer ut fra det bildet og possisjonerer seg langt over Mr. Wake for å bli til et sånn sett fra oven skytespill da hehe.

Grafisk sett så det ihvertfall veldig bra ut til å være et nedlastbart spill. Joda jeg vet jo at nedlastbare spill kan være like fine som vanlige spill, men dessverre er det ofte ikke tilfelle, det kan være pga størrelsesresitriksjoner osv.
Nå virker det sikkert som jeg gjør et stort poeng ut av grafikken og det er ikke det som er hensikten.

Jeg er bare glad fordi det at grafikken er såpass god gjør at det virker som spillet vil bli et fullverdig Alan Wake eventyrspill.
Morsomt at Alan har fått nye klær, han ble vel lei av den frakken etter det første spillet hehe.
Det gjør faktisk spillet litt freshere bare det at karakteren har andre klær på, funny how that is 😉

Hva synes du?

Kilde og bilde: Neogaf

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg