I dag avsløres det nye Alan Wake spillet – Hva kan det være?

I dag skal vi få se de aller første skikkelige bildene av det kommende nye Alan Wake spillet.
Spillet skal være et nedlastbart spill med tittelen Night Springs. Night Springs er navnet på en Twilight Zone lignende tv serie i Alan Wake’s verden, en kunne se noen episoder av den serien mens en spillte det originale Alan Wake.
Dette bildet skal vise main menyen til spillet.

Alan Wake var et horror tredjepersons spill som kom ut på xbox 360 i 2010.

Det originale Alan Wake var et ganek bra spill, god stemning i det, litt Twin Peaks aktig vibe fra det.
De to nedlastbare utivdelsene var temmelig triste greier dog, veldig kjedelige og tilførte ikke spillet noe nytt.
Vel ihvertfall gjorde ikke den første utvidelsen det, jeg har ikke spillt den adnre utvidelsen selv, men den skal visst ikke være særlig bedre har jeg hørt.
Hmm, arcade mode? Hva kan det bety, jeg får automatisk assosiasjoner til et slik sett fra åven twin stick skytespill, eller ihvertfall et veldig actionfokusert spill når jeg ser at et spill h ar arcade mode.

Håper det ikke viser seg at spillet bare er et lite actionskytespill, det ville blitt en dårlig utnyttelse av Alan Wake synes jeg.
KAn jo være det blir et Kinect spill også, huff nei..
Vet egentlig ikke helt hva jeg håper spillet skal være, eller jo, et stort skummelt episodebasert spill, der hver episode er frittstående som episoder i den Night Falls serien hadde jo vært et spennende konsept.
Men nok altfor dyrt å produsere som et nedlastbart spill.

Nei vi får bare vente i spenning.

Har du prøvd Alan Wake? Hva håper du dette nye nedlastbare spillet er for noe?

Bilde: Kotaku

2 kommentarer
    1. Jeg spilte Alan Wake og utvidelsene, og jeg storkoste meg, og synes det er et spill som burde solgt mer og blitt mer populært siden det er så gjennomført bra!
      Jeg er spent på dette spillet da, om det kan måle seg , eller om det er bra i det hele tatt, krysser fingra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg