Mine Nintendo spill

Her er mine Nintendo 8bits spill.
Vel jeg har jo egentlig bra mangel flere, men dere vet sikkert hva som skjer når en vokser opp og spillene blir liggende igjen slik at søsken kan spille dem, eierskapet blir liksom litt forskjøvet etter 15 -20 år 😉
Dette er ihvertfall de spillene jeg har liggende hos meg akkurat nå.
Lett blanding av noen kjente og ukjente spill 😉
Savner mange av spillene jeg hadde når jeg var liten da som Ducktales, Mega Man 2, Tale Spin, Snipp og Snapp med flere.

Har også veldig lyst på Ducktales 2 og Darkwing Duck, men når de dukker opp online er de alltid så sabla dyre..
Morsomt å kjøpe spill en hadde fryktelig lyst på som liten men aldri fikk 😉

Har du noen Nintendo spill?
Var det noen spill du hadde lyst på men aldri fikk?

4 kommentarer
    1. Hei Santar, jeg sjekket ut bloggen din litt, og vil bare si at dette er slike ting du bør poste i Nintendo-kafeen også. Jeg vet ihvertfall for min egen del at jeg ikke kommer til å gå innom her hver dag, men jeg er alltid innom der, og diskusjon rundt gamle spill og våre opplevelser av de er jo alltid interessante, ihvertfall i mine øyne.
      Jeg har forresten ca 50 Nes-spill, men mangler både Double Dragon 3, Snake’s Revenge, Quantum fighter og Rygar som du har her! Hvordan er Quantum Fighter? Husker vagt en anmeldelse av det i Nintendo-Magasinet hvor det fikk ganske så middels respons, men har aldri fått somlet meg til å teste det selv.

    2. taterfyrings: Heisann, var jo hyggelig du tok deg en tur innom bloggen.
      Oisann, 50 nes spill, ikke småtterier hehe, hvilke har du?
      Kabuki Quantum Fighter virker ganske så bra utifra det lille jeg har spillt.
      Det er liksom en del av de litt mer ukjente gode platformspillene til nes’en som det finnes en del av.
      Husker også det ble anmeldt i Nintendomagasinet faktisk 😉
      Ahh the good old days 🙂

    3. Hei igjen her. Ser ut som om “ca 50” Nes-spill var en liten overdrivelse. 39 er det riktige antallet. Har følgende:
      Batman
      Battle of Olympus
      Bionic Commando
      Blaster Master
      Blue Shadow
      Bubble Bobble
      Castlevania
      Castlevania 2: Simon’s Quest
      Chip n Dale
      Contra/Probotector
      Super C/Probotector 2
      Crystallis
      Ducktales
      Faxanadu
      Gremlins 2
      Hook
      Kid Icarus
      Kirby’s Adventure
      Little Memo: The Dream Master
      Mega Man 2
      Mega Man 3
      Mega Man 4
      Metal Gear
      Metroid
      Power Blade
      Robin Hood and the Prince of Thieves
      Shadow Warriors/Ninja Gaiden
      Shatterhand
      Startropics
      Startropics 2
      Super Mario Bros
      Super Mario Bros 2
      Super Mario Bros 3
      Tiny Toons Adventure
      Teenage Mutant Hero Turtles
      TMHT 2: The Arcade Game
      Willow
      Zelda
      Zelda 2: The Adventure of Link
      Dessverre er det latterlig mange jeg gjerne skulle hatt, men kanskje jeg blir rik nok til å skaffe meg flere etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg