Ut med konsolleskene

Jeg har tatt vare på en del konsoll esker, men nå begynner de å ta opp såpass mye plass at jeg fant ut det var på tide å gjøre noe. Jeg vil liksom ikke kaste dem, så da bar det ut på kottet med dem.
Litt morsomt å se på dem stå der samlet.
Som sagt så er jeg jo på min tredje xbox 360, mens alle de andre konsollene funker som bare det enda (bank i bordet).
Ps3’en er en slik gamel stor modell med opprinnelig 40gb harddisk, har satt inn en stor 500gb disk nå da så ikke akkurat plassproblemer der. I motsetning til på 360 så kan en bruke helt vanlige harddisker til bærbare pc’er i ps3’er så en får kjøpt seg nye store disker for en stikk og ingenting. Det er meningen at en skal kunne bytte harddisk, det er et avskrubart lokk på siden av ps3’en hvor harddisken sitter. Veldig kjekt det.
Lurer på hvor det ble av esken til den originale store Nintendo ds’en min, hmm. Husker ikke åssen de ser ut engang hehe.

Har du tatt vare på noen av konsoll eskene dine? Hvor har du dem oppbevart?

Bilde: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg