Spilltilbehør en aldri bruker

Har en liten ryddeaksjon blant gamle esker idag og kom over noen spilltilbehør jeg aldri har brukt.

Her har vi altså Wii remote jacket, aldri brukt denne, den gjør bare wii remoten ekkel og holde i synes jeg.
Så har vi Mario Kart Wii rattet, ikke tatt dette ut av plastikken engang, kan jo være morsomt å bruke for folk som ikke spiller til vanlig for åleve seg litt mere inn i kjøringen, men om en vil ha mest mulig kontroll over spillet burde en bruke vanlige kontrollere synes jeg.
Så har vi Wii zapperen, denne greia kan brukes på en del skytespill til wii, som goldeneye, House of the dead OVerkill og Link’s Crossbow Training, som var det spillet som fulgte med min zapper. Det var jo pga det spillet jeg kjøpte zapperen, men den har altså aldri blitt brukt, det er jo like greit å bare bruke wii remote til å sikte med synes jeg.
Mon tro om jeg har noen flere slike tilbehør som jeg aldri bruker?

Har du noen spilltilbehør du aldri eller knapt har brukt?

Bilde: min iphone

3 kommentarer
    1. Lita: Ikke så stor fan av bevegelseskontrollere så blir nok ikke move på meg med mindre det skulle dukke opp noe supert som bare funker med move, noe det ikke har gjort til nå. Noe spesielt spill du vil ha move til?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg