Skumle filmer til Halloween oppsummering

Happy Halloween everybody!
Så var vi kommet fram til Halloween og jeg tenkte jeg skulle ta en oppsumering over filmene jeg har anbefalt den siste uken.
Har du lyst å se en god skummel film i kveld, men er usikker på hvilken, er du kommet til rett plass 😉
Klikk på filmens navn for å komme til den originale artikkelen om filmen med litt info.

The Thing

Devil

Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon

What Lies Beneath

Ring (originalen)

30 Days of Night

The Orphanage

Drag Me to Hell

Bilder: Google, my iphone

2 kommentarer
    1. Hmh… Drag me to hell synes jeg var helt skrekkelig… men de andre er filmer jeg kan se når jeg vil se litt grei skrekk 🙂

    2. Lita: Hehe, begynner å bli noen år siden jeg så den, men synes den var ganske god jeg. Hvilken film ville du anbefalt sitedenfor?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg