Sony hacket igjen !!??

Ifølge nettsiden cnbc er Sony hacket atter en gang.
En hacker påstår at han har stjelt navn og passord til 120 brukere av Sony Europes nettsode og publisert dem på nettet.
En hacker som kaller seg Idahc tar pås eg ansvaret for angrepet, han skal være fra Libanon.
Associated Press har fåt bekreftet en rekke av de stjelte navnene.

Nei men geez da, skal dette ingen ende ta?!
At ikke hackerne bare kan la Sony være i fred nå, hva tjener hackerne på å gjøre sånnt som dette egentlig?
Er de fortsatt sure fordi Sony fjernet Linux fra ps3?
Jeg mener, hvem i huleste kjøper en spillkonsoll for å kjøre Linux på den?!
Kjempetreg utgave av Linux tilgomed.
Håper virkelig dette vil slutte…

Originalbilder: Google
Kilde: cnbc

3 kommentarer
    1. Leste noe om at de har dratt inn FBI og sånn nå
      Da venter jeg nok eneda lenger med og registrere meg der ja 😛 skal ha vert fall ha gått en lang stund fra siste “Hacket” melding ^^

    2. Lita: Tror de allerede dro inn FBI ved forrige hack. Men jeg sitter nå ikke å bekymrer meg så veldig da, det går nok bra. Men forbasket irriterende er det nå.
      At folk ikke har noe bdre å ta seg til enn å drive med slikt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg