PS360: E3 trailer fra Ace Combat Assault Horizon

E3 trailerne fortsetter å komme.
Denne gangen er det Ace Combat Assault Horizon som står for tur.

Dette er et spill jeg er litt splittet i synet mitt på.
Jeg er så lite interessert i storyen i det som det går ann å bli, typisk klisje amerikanske patriotiske soldater i midtøsten i krig.
Kunne ikke vært mindre interessert.
Det er gameplayet , altså selve spillingen jeg er interessert i.
Jeg er ikke stor fan av flyspill, og kan ikke si jeg likte de forrige spillene i denne serien, men ser fram til å få se gameplay filmer fra dette spillet. Åssen den faktiske spillingen vil fungere.
De ørsmå glimtene av gameplay vi har sett i diverse filmer til nå virker litt interessante.

Traileren:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg