Demoinntrkk: No More Heroes: Heroes Paradise

Da har jeg fått testet No More Heroes: Heroes Paradise på PS3.
Det startet ikke positivt, spillet påstod nemmelig at håndkontrolleren min var en move kontroller slik at spillet ville ikke starte.
Etter litt knoting fikk jeg spillet igang ved å sette inn håndkontroller nr 2 og spille med den istedet. Rare greier.
Selve spillet var så som så, ble fort ensformig.
En løper rundt i småe korridorer og banker folk med lasersverdet sitt. Etter et par slag må en utføre et avslutningsangrep, noe som kunen vært kult hadde det ikke måttet gjøres på hver eneste fiende en vil beseire.
Dette stopper flyten i kampsystemet gang på gang.
Veldig få angrep og repetitiv slåssing gjør at det blir kjedelig fort. Spillet føles også litt stivt.
Visuelt er det heller ikke noe å skryte av.
Det virker som karakterene har blitt oppdatert en del fra Wii versjonen av spillet, men av en eller annen grunn virker det ikke som selve omgivelsene var blitt tatt med i oppdateringen i særlig grad. De er ikke særlig detaljerte og står noen ganger i kontrast til de mer detaljerte karakterene.

Jeg er ihvertfall glad jeg ikke har kjøpt dette spillet, for det er ikke verdt full pris i mine øyne.
Men det var veldig kjekt å endelig få testet spillet, har vært nysgjerrig på det helt siden det kom på Wii.

Her er litt gameplay fra spillet:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg