3DS: StreetPass Quest runde 2

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å starte p nytt på StreetPass Quest, da jeg følte meg litt ferdig med det spillet nå etter å ha klart det en gang.
Men når jeg fikk en “ny” StreetPass mii startet jeg like godt på nytt.
En må jo bruke opp slike mii’er samme dagen en får dem eller så forsvinner de fra StreetPass Quest.
Jeg kommer nok ikke til å buke mer play coins dog, så det blir nok ikke så rask framgang på runde 2.
Fikk meg en ny hatt i går da, noen som vet hvem den tilhører? 😉

Bilder: Min iphone


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg