PS3: Playstation network reaktivering igang!

Da har Sony endelig startet reaktiveringen av Playstation Network. Reaktiveringen starter i Usa og Europa, men det vil ta en del timer før det er oppe overalt. Playstation Store kommer ikke opp enda dog.
I denne forbindelsen er det kommet en ny firmware oppdatering til ps3en som alle må laste ned og installere.
OPPDATERING
Psn skal nå være oppe igjen i Usa, c’mon Sony europe!

Endelig, veldig bra at de får det opp igjen.
Jeg spiller lite online, men kunne godt tenkt meg å teste litt Mortal Kombat 😉

Kilde: Kotaku
Bilde: Google

5 kommentarer
    1. Kjenner det klør litt i fingrene etter å sette på playstationen nå ja, selvom jeg heller ikke er noen stor onlinespiller. Det skal bli godt å få det tilbake alikevel.
      Får leke litt med playstationet når jeg kommer hjem i kveld 🙂

    2. Ja, jeg tror jeg skrev den kommentaren litt for tidlig, fordi jeg satte igang oppdateringen, og da trodde jeg hele skulle funke igjen, så jeg skreiv kommentaren her, men jeg fant fort ut at jeg hadde driti meg ut :p
      Men nå ser det ut som om det funker nogenlunde greit igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg