PS360: Trailer og releasedato for Dark Souls

Bandai Nacmo har visst en ganske stor pressekonferanse gående og der har det dukket opp en ny trailer for det kommende supervanskelige actionrollespillet Dark souls.
Utgivelsesdato har vi også fått, oktober 2011 sier traileren.

Spilet er jo en spirituell oppfølger til PS3 spillet Demon’s Souls, som er kjent for å være et skikkelig vanskelig spill.
Jeg har prøvd det og det var nok ikke for meg, en ting er å være vanskelig, men å gjøre det på en slik måte som Demon’s Souls gjør er bare ikke morsomt for spilleren.
Spillet benytter seg bevisst av feller mot spilleren, fiender hopper fram fra hjørner uten noen som helst forvarsel. Andre feller tar livet av en på en to tre, igjen uten forvarsel.

Utfordring skal ikke være slik synes jeg, det er som om spillet gjør allt i sin makt for å ta rotta på spilleren, en har ikke sjangse uten å dø så mange ganger at en tilslutt kjenner hver fiende og felle plassering utenatt.
Dessverre skal denne “oppfølgeren” fortsette i dette samme trial and error gameplay sporet så derfor er jeg redd dette nok ikke blir noe for meg.
Veldig synd, for jeg liker veldig godt rpg’s..

Bilde: Traileren

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg