Hvor blir det av 3DS spillene?


Tror 3ds’en min er nedtrykt for tiden, den har ingen 3ds spill å spille.
Allt den får å livnære seg på er StreetPass Quest og vanlige ds spill, og det er jo ikke mye å bli feit av.
Men slik det går når det ikke er så mye spill å velge mellom.
Hadde det bare vært mulig å teste demoer ihvertfall så kunne jeg godt tenkt meg å testet Super Street Fighter 4 3D edition og Rabbids travel in time 3d.
Street Fighter 4 har jeg jo på PS3, men hadde vært morsomt å testet det på 3ds, det ser virkelig imponerende ut der ifra bildene jeg har sett. Og jeg elsker sidecrollende platform spill så kunne godt tenkt meg å prøve Rabbids travel in time 3D.
Men den gang ei.
Ser fram til den oppdateringen som kommer til 3ds i mai, da får en jo e-shop og nettleser. Kanskje det er noen spennende spill å laste ned derfra? Ja kanskje tilogmed demoversjoner av spill.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg