3DS: StreetPass is fun ;)

Den streetPass funksjonen til 3DS er morsom.
Den fungerer slik at om en setter sin 3DS i sleep mode så vil den sende ut og ta imot mii’er om en er i nærheten av andre 3DS’er i sleep mode. Har allerede fått Mii’er fra Gamestop og Elkjøps 3DS’er hehe.
En kan skrive inn hva Mii’en skal si til andre Mii’er, samt at en ser det siste spillet vedkommende spillte.
På Gamestop sin stod det “Vi kjøper spill” hehe, morsom markedsføring.
Igår fikk jeg faktisk min første ekte ukjente person’s Mii fra StreetPass hehe, morsomt.

En kan bruke Mii’er en har fått via streetPass i et lite rollespill, Mii’ene slåss mot spøkelser og finner skatter bestående av hatter en kan sette på streetPass Mii’en sin. Siste hatten jeg fikk var en Pikmin hatt 😉


Min StreetPass Mii (uten Pikmin hatt vel å merke :P)


Bilde fra StreetPass Quest, et lite rollespill for Mii’er. Har en ikke Mii’er kan en kjøpe mii lignende katter til å slåss for seg. Her har jeg faktisk fått meg en kanin ved hjelp av magi hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg