What’s in the box

Idag kom pakken min fra cdon (finally).


I wonder what’s in it.


What is it I see there? Could it be? Games?


Dragon Quest IX, skal være v eldig bra svær RPG, lag egne figurer, level opp, flerpsiller, last ned nye quests, you name it. Will I play it on my 3DS I wonder?


It’s a me Ezio, with beard. “oppfølgeren” til Assassin’s Creed 2. Langt fra ferdig med AC2, men tok den bare nå siden den var så billig. Skal være veldig bra spill.


Sonic Coulours, fargerikt og kjapt platformspill med gode gamle Sonic. Var kanskje litt vel crazy til tider, men kinda good still. har 2 player også, kjekk bonus.


Edna & Harvey: The Breakout. Morsomt, men samtidig litt seriøst eventyrspill om Edna som må bryte seg ut fra sinnsykehuset med den snakkende tøykaninen Harvey. I like it, og så var det jo collectors edition og da.

Boken min er ikke sendt enda, sniff. Håper de sender den snart, gleder meg til den.
Which book is it I hear you ask? Den som venter får se 😉

7 kommentarer
    1. firstly: Når jeg leste titelen på inlegget så så jeg bare en referanse til Se7en 🙂
      Jeg har vurdert om ikke jeg og bare må kjøpe Brotherhood nå på cdon siden den er såpass billig der. Har en del venner som vel spilte igjennom det på noen dager – de gjorde ikke noe annet de dagene. Har hørt bare positive ting.
      Har ikke kommet dødslangt på AC2, men som du sa – Brotherhood er billig nå..

    2. bumblebenni: Hehe, husket setningen var veldig kjent når jeg skrev den, men klarte ikke å komem på hvor den var fra. Thanks for clearing that up 😉
      Rett etter jeg kjøpte Brotherhood kom jeg på at det jo kanskje kommer en sånn game of the year versjon med allt nedlastbare innholdet på discen, liker å ha ting på disc jeg. Annoying!

    3. Bare hyggelig 🙂
      Joda, kjekt å ha alt på disk. Men jeg vil ikke ha platinum utgaven, for jeg kan ikke fordra den der stygge gule kanten på coveret. Vet det er teit, men det ødelegger estetikken i designen. Sometimes that matters to me. Som med Assassin’s Creed spillene. Der betyr den noe for meg. 🙂

    4. bumblebenni: Joda I care about covers make no mistake, men om jeg får allt det nedlastbare innholdet på disc så tar jeg heller det styggere coveret. Føler at jeg eier det litt mer da, kanskje jeg er litt gamledags sånnn hehe. Speaking of covers, vi i europa er bra heldige generelt sett, ska si Usa får mye stygge covre hehe.

    5. Ja, det gjør de. Mye grelt.
      Kanskje bare de tenker med på estetikken i europa – hva vet vel jeg. Kanskje amerikanerne liker det rotete… De er jo en temmelig rotete gjeng 🙂
      Jeg er ikke noen kjempefan av det store aldergrensemerket som england har på ryggene på spilla heller forøvrig. meninger meninger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg