Mlti: Max Payne 3 now with more hair and old voice

Det har dukket opp noen scans fra spillbladet EDGE om det kommende Max Payne 3 fra Rockstar.
Utifra bildene kan en se at Max’s utseende varierer i spillet, på enkelte bilder har han sitt look fra ca Max Payne 2 med hår, skinnjakke etc, det virker som handlingen i spillet spenner over en del tid, derav MAx’s varierende utseende.
Godt at han ikke bare er skallet og skjeggete i hele spillet da synes jeg. Må jo kune se at det faktisk er Max Payne, ellers er det jo liten vits å kalle spillet nettopp Max Payne.
Den originale stemmeskuespilleren fra Max Payne 1 og 2 James McCaffrey, er også tilbake. Også veldig bra synes jeg, god stemme.
Virker også som de gode monologene fra Payne er tilbake, her er et sitat fra spillet:
“I may have written the book on dumb ideas, but Passos sure wasn’t afraid to quote from it.”

Spillet skal også bruke Euphoria fysikkmotoren som Gta 4 og Red Dead Redemtion bruker, veldig bra det også.
Noir stilen fra de forrige spillene er også tilbake (yeey!)

Jeg ble litt moer positiv til spillet når jeg leste alle denne nye informasjonen må jeg si, here’s hoping it’ll live up to the old games.



Scans med mye mer info og bilder kan leses her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg