Windows 7 problemer

Etter lang tid hadde jeg bestemt meg for å ta steget fra Windows XP til Windows 7.
Dette skulle vise seg å ikke være helt enkelt. Har prøvd både 32 og 64 bits versjonen av Windows 7 nå og det funker bare ikke som det skal. Ting går sinnsykt tregt under filkopiering/ installering av programmer og spill. Kan ikke surfe samtidig engang.

Har lett rundt på nettet i en evighet nå etter noen løsning, men ingenting har hjulpet.
Det går nok mot Windows XP igjen for meg om jeg ikke finner en løsning snart.
Synd for jeg hadde faktisk lyst på Windows 7 nå.

Dette er noe en liksom slipper på konsoller, alle disse forskjellige problemene som PC’er kan ha. Så sykt irriterende.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg