PS3: Lag egne oppdrag i Infamous 2

Det har idag på GDC blitt annonsert at en kan lage egne oppdrag i det kommende open world (stor åpen verden som f.eks GTA el Red Dead Redemtion) spillet.

En skal kunne lage all slags oppdrag, eskorte, platform, skytegallerier, puzzle. En kan plassere ut fiender, velge åssen disse skal oppføre seg. Det virker som hjemmesnekkrede oppdrag kommer til å vises på samme måte som ofisielle oppdrag rundt om i byen når en spiller, de kommer visst til å ha en annen farge, samt en slags ratingsgreie for å skille seg ut dog. Interessang måte å gjøre det på, blir det jo ikke akkurat tomt for ting å gjøre i spillet.

Vel å merke om en ikke ender opp med at 90% av hjemmesnekkrede oppdragene er bare crap da.

Dette høres jo flott ut dette, om en er en person som liker å bygge slike ting. Jeg har alltid vært av den formening om at om jeg skulle bruke tid på å bygge noe bra til et spill så vil jeg heller bruke den tiden på å lage et helt eget spill, istedenfor å bruke sinnsykt mye tid på å bare lage noe i et annet spill.

Av en eller annen grunn har jeg ekstremt liten interesse av Infamous 2, enern var jo bra den, jeg vet ikke hvorfor jeg rett og slett bare ikke er interessert i dette..

Her er ihvertfall en trailer som viser mission creator:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg