Originale DS spill utydelige på 3DS?

Ifølge folk som har testet den kommende Nintendo 3DS, har originale DS spill et blur filter over seg når en spiller dem på 3DS slik at de ser utydelige ut.
Kom igjen Nintendo, hvorfor må dere gjøre slik som dette her da?
Jeg hadde sett fram til å kanskje kunne pensjonere den gamle DS’en min litt når jeg tilslutt kjøper meg en 3DS. ( vel jeg bruker den jo til gba spill og, så den hadde jo egentlig ikke blitt pensjonert da :P)
Hadde aldri trodd at de gamle DS spillene skulle se DÅRLIGERE ut på den nye maskinen, hadde vel vært mer nærliggende å tro de kanskje så litt bedre ut, bare pga den gode skjermen i forhold til den gamle DS’en.
Så dette var skuffende å høre, men jeg har jo ikke sett åssen de gamle spillene faktisk ser ut på 3DS da, men veldig spent på det nå.

Kilde: Neogaf

2 kommentarer
    1. Hei.. Nå har jeg fått meg 3ds av de jeg jobber før… .. åsså har jeg noen DS spill , eks mario bros, Smurf som jeg fikk av Leverandørene som jobber før..
      åssså lurer jeg på om de fungerer på 3DS???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg