Wii Remote Plus?

Det virker som Nintendo har en ny versjon av wii remoten på vei.
På coveret til det kommende wii spillet “FlingSmash” kan en se at spillet også innkluderer en wiiremote plus.
Noe som sannsynligvis er en wii remote med innebygd wiimotion plus.
Kjekt gjort av Nintendo.
Selv om hele wiimotion plus greia virker noe uutnyttet spørr du meg.
Det er jo ikek mange psillene som bruker den saken, og jeg har allerede nok wii remotes så spørs om jeg blir å kjøpe den her med det første.
Jeg må nok kjøpe meg en wiimotion plus til nye Zelda ihvertfall etterhvert.

Kilde og bilde: Kotaku

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg