Kadobat Wars – Morsomt kortspill på Switch

Jeg browset den Japanse eshopen på Switch og kom over dette her, synes det virket interessant.
Spillet heter Kadobat Wars og er en slags card battler, et slags kortspill hvor en bruker kort til å vinne kamper.
Spillet har faktisk engelsk tekst even, dog er oversettelsen litt sjanglete her og der, men en forstår jo hva som menes og det er jo what’s most important.

Det går jo å kjøpe spillet på den japanske eshopen, men vil helst ha det på min primære konto så trorj eg venter litt og ser om det ikke komemr ut her i europa også. Det at det allerede har engelsk tekst tyder jo kanskje på at de har planer for det.
Håper ihvertfall spillet komemr ut her for det ser morsomt ut, super cheap er det og, ca 25 kr og min Switch trenger flere eksklusive spill.
Jeg får meg liksom ikke til å kjøpe spill på Switch jeg allerede har andre steder, men jeg vil ha noe bra å spille på den!

Hva spiller du på din Switch for tiden?

Her er en film som viser litt gameplay:

Bilder: Gogole og youtube
#spill #gaming #blog #switch #nintendo #KadobatWars

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg