The Pre-Christmas Check In

It’s time for another check in!
Så hva har jeg styrt med siden sist?

Jeg har lest ut boken Tales of the Peculiar, en korthistoriesamling fra samme univers som Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children. Synes den var tja, ganske variabel?
Det var en to tre historier som var gode, men resten var enten ok eller temmelig crap. Så tror ikke jeg blir å lese noen av hovedbøkene i serien.

Jeg har også lest ut boken Twin Peaks – The Final Dossier. En bok fra en av forfatterne bak den kjente tv serien som skal gi litt mer ifno om hva som skjedde udner og etter den siste sesongen av serien som gikk på tv tidligere i år.
Joda den ga litt mer ifno, men synes den gikk veldig lite i dybden og det ble også en del oppsummering av ting som skjedde i tv serien. Alt i alt en er den jo absolutt verdt å lese når en har sett serien, men den kunne vært gjort litt mer ut av.

Jeg har spillt litt på Assassin’s Creed: Origins. And it’s a little fun here and there, beste AssCreed på lange tider selv om det ikke sier så veldig mye for min del. Jeg har aldri vært en stor fan av serien, likte mye mer Prince of Persia Sands of Time serien som jeg føler at AC liksom var en videreføring av. Hele greia føles litt janky dog, bare noe med måten karakteren interacter med omgivelsene og animasjonen.

Jeg har også spillt litt på Slay the Spire på pc. Et morsomt kortspill hvor en banker monstre og samler opp flere kort for å bygge sitt eget dekk. Veldig morsomt spill dette, anbefales virkelig! Flott soundtrack har det også.

Jeg har også spillt en del på Book of Demons på PC.
Spillet kan lettest beskrives som en krysning mellom Diablo og et kortspill. En utforsker dungeons i isometrisk perspektiv ala Diablo, banker monstre ved å klikke på dem og bruke kort som gir en ny eangrep, spells, beskyttelse og andre egenskaper. Underveis kan en finnen ye kort som så gir en flere abilities. Spillet gjør en skikkelig god jobb med å gi meg Diablo 1 feelingen. Alt fra musikk gjør en kjempejobb med å hylle det klassiske spillet. Absoluitt verdt en titt!

Jeg har også tittet innom steam workshopen til det morsomme wrestlingspillet Fire Pro Wrestling World.
Det er helt crazy hva en finner der! Bildet over er bare en liten smakebit. Hvor ellers kan en ta en kamp mellom Chuck Norris, Julenissen, Captain Kirk og Han Solo? 😀

And I almost forgot.
Jeg har jo vært opg sett Star Wars the Last Jedi.
Synes den var gasnke god, litt ujevn. Luke, Rey og Kylo delen var god mens Finn og Rose subpottet var tememlig kjedelig og uengasjerende greier.

Og nå er det jo straks jul igjen!
Du verden som tiden flyr, en får jo ikke tid til å bli vant med å skrive 2017 før en må begynne på 2018! 😛
Neste plan på programmet for meg er å få lest ut Carl Barks juleheftet! 🙂
Hva har du styrt med i det siste?

Bilder: Min mobil og Steam
#spill #gaming #blog #fireprowrestling #firepro #slaythespire #rpg #slaythespire #bookofdemons #diablo #popeye #starwars #thelastjedi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg