Metroid Zero Mission – Still Great


Liker utseende på disse statuene, minner meg litt om H. R Giger

Jeg fyrte i gang Metroid Zero Mission på Gameboy Advance i går og har allerede made good progress!
Beat a boss, got speed boost, trucking along. 🙂
Such a good game superpolert på alle områder, animasjoner, musikken, det visuelle. Virkelig god stemning har det også, den der karakteristiske isolerende ensomheten som Metroid serien jo er kjent for er her as it should 🙂


Nothing like finding av new energy tank! 🙂

Spillet er jo litt mer ledende enn de tidligere Metroid spillene som jo er lit synd, altså det viser en hvor en skal istedenfor å bare la spilleren utforske omgivelsene og selv finne ut av slikt, men still very fun, for det sier jo ikke hvordan en faktisk kommer seg dit så det var faktisk et par ganger så langt jeg har måttet utforske og tenke meg litt om for å komme videre.

Hva har du spillt på i helgen?

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #2d #nintendo #metroid #metroidzeromission #gba

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg