Nintendo Switch er skuffende greier

Nå har Nintendo omsider vist frem Switch, den neste konsollen sin skikkelig.
Og dessverre må jeg si det var skuffende greier.
Vi fikk en lasnerignsdato, 3 mars i hele verden.
Annet enn et nytt 3d Mario spill som så virkelig morsomt ut (Super Mario Odyssey) + nye Zelda så var det lite spenennde på pressekonferansen.
Ja det virket egentlig som Nintendo hadde veldig lite klart til den nye konsollen.


Motion controls are back and now you don’t even have to look at the screen you paid 5000kr for!

Mye fokus på motion controls, nesten ingen spill til lansering bortsett fra Zelda og paid online. Mario kommer ikke før til jul (we know it will be delayed)
Og tenk det, online delen av konsollen er ikke engang klar til lansering, den delen blir ikke aktivert før til høsten. Og det ser ut som alle online features må styres fra en smartphone app. What?


At least Super Mario Odyssey looks great

Nei jeg gikk fra å være superspent på konsollen til å ikke engang gidde å forhåndsbestille den enda. Jeg mener, jeg skal jo ha konsollen, men orker ikke løpe og preordre rett etter jobb som egentlig var planen.
Den ser også ut til å bli svindyr i Norge, 5000 skal cdon og gamezone ha for den, ja 5000!!
I usa og england koster den rundt 3000 så skjønn det den som kan.
Nei dette var skikkelig skuff Nintendo 🙁

Hva syens du om Switch nyhetene? Er du klar for å betale for å kunne spille online i Pokemon i fremtiden?

Bilde: Google
#spill #gaming #blog #nintendo #switch

2 kommentarer
    1. Ikke det at jeg har noen planer om Switch, men jeg synes kanskje det var litt lite info egentlig utifra det jeg fikk se før jeg dro på jobben på morran. Prisene høres ut som de prisene de hadde før anonseringen, så jeg tror nok kanskje det blir rundt 3000 her og etter hvert. Blir spennende å se i kveld hva min engelske kompis synes om det hele, da han har gledet seg til Switch lenge 😉

    2. Izayoi: Ja det var litt lite info, men om du ikke kommer med informasjonen når du skal presenterer din nye konsoll som kommer ut om under tre måneder, when do you do it? De hadde nok bare ikke mer å komme med og det er ikke akkurat et bra tegn, hele greia virker noe rushet.

      Jeg har vært superspent på switch i lange tider, men nå er lufta for det meste gått ut av min interesse dessverre. Håper du har rett ang pris, ikke sjekket hva den ksotet i norske butikker før nattens kunngjøringer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg