I’ve bought some stuff

Jeg har kjøpt meg litt smått i det siste.
Zelda Twilight Princess HD Collectors Edition til Wii U til 349 kr.
Nå er jeg egentlig ikke særlig glad i slike HD remasters da jeg foretrekker å spille de originale versjonene, men akkurat i Twilight Princess tilfelle er det jo flott å kunne spille det i widescreen da. Har jo bare originalen på Gamecube og den har ikke støtte for Widescreen.

Enklere å spille på Wii U er det også da jeg ikke har Gamecuben koblet opp for tiden. Så siden den var så billig så tenkte jeg skitt au, får jo med Midna og Wolf Link figur også + et soundtrack. Om jeg sier det ble 100 pr item ble det jo bare 100 for spillet 😛


Bravely Default End Layer

Jeg har også kjøpt et par 3ds spill som jeg har hatt lyst å få inn i samlingen ganske lenge nå.
Jrpg’en Bravely Default End Layer, oppfølger til det første Bravely Default som jeg også har. Jeg har ikke spillt noe på det dog så kjøpte oppfølgeren bare for å ha den klar. Var litt cheap og, kostet 279 kr, ikke så ille det.


Etrian Mystery Dungeon

Jeg kjøpte også Etrian Mystery Dungeon til 339 kr, en spinoff fra Etrian Odyssey jrpg dungeon crawler spillene.
Dette er altså en spinoff hvor Etrian Odyssey universet blandes med den roguelike Myster ydungeon serien.
Tilfeldig genererte dungeons og høy vanskelighetsgrad kjennetegner sjangeren.
Har spillt det litt og virker jo ikke så ille så langt om en kanskje litt personlighetsløst. Var ihvertfall vrient nok. Er på første skikkelige dungeon og har allerede failet to ganger 😛

Alt i alt not a bad haul if I do say so myself, and I think I just did 😛
Har du kjøpt noe morsomt spillrelatert as of late?

Bilder: Min mobil, Nintendo og Google
#spill #gaming #blog #3ds #wiiu #zelda #action #adventure #jrpg #squeenix #bravelydefault #endlayer #etrianmysterydungeon #etrianodyssey #zelda #midna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg