Fire Emblem Fates – The Quest for the DLC

Nintendo har et salg på e-shopen gående nå og på det salget er all dlc til Fire Emblem Fates til 3DS sat ned 30%.
Problemet er bare at som ved det forrige spillet kan en ikke bare kjøpe dlc sånn uten videre, ikke bare må en kjøpe all dlc fra inne i selve spillet, en må faktisk spille en stund på spillet før en får låst opp denne muligheten.
Så med andre ord så har jeg spillt litt på Fire Emblem Fates i det siste 😛

Og jepp det er et veldig bra spill det, superpolert både visuelt og på lydsiden. et morsomt og dypt kampsystem har det også.
Et sjarmerende persongalleri og en engasjerende historie har spillet også, dog sliter jeg fortsatt med å bestemme med for hvilken vanskelighetsgrad jeg skal spille på.
Det er nemmelig temmelig vanskelig til tider og om en i tilegg har på classic mode som gjør at alle karakterer som faller i kamp forsvinner permanent fra historien så er det temmelig vriene greier.

Anyways, veldig kjekt å få kjøpt begge dlc map pakkene til lit cheapere enn normalt. Jeg liker egentlig temmelig dårlig å liksom bli rushet til å spille noe, men jeg ville jo ha dlc’en for å føle at spillet er komplett. Og jeg er litt sånn at om jeg har sett noe billig så skal det litt til for at jeg kjøper det til fullrpis senere.
Nå er det ihvertfall gjort da så all is well 😀

Har du spillt Fire Emblem Fates?

Bilder: Min mobil og gamnesia
#spill #gaming #salg #sale #dlc #jrpg #fireemblem #fireemblemfates #3ds #nintendo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg