Ukens interessante spillutgivelse: The Last Guardian


Denne uken er det nok et spill har vært under utvikling i lange tider som kommer ut, nemmelig The Last Guardian på PS4.
Spillet har jo vært under utvikling siden 2007 da først til ps3, men skiftet så til å bli til ps4 istedet og nå er det omsider her.
En spiller som en liten gutt som har med seg en stor litt merkelig skapning som ser ut som en blanding av fugl, hund og katt.
Sammen løser de diverse platformy puzzles n stuff.

Vet du jeg er egentlig ikke så veldig interessert i dette spillet. Jeg mener, jeg var nok litt interessert en gang, men det har dabbet av med årene. Det er bare ikke så appelerende å liksom skulle passe på en svær krabat hele tiden, jeg ser for meg at mesteparten av spillet er at det store “monstret” sitter fast i et rom og en må hoppe og klatre rundt for å åpne en port som lar monstret komme videre.

Spillet skal vist gå litt tregt på den vanlige ps4 konsollen også, noe som er veldig skuffende da det jo er nettopp det jeg var redd for når ps4 pro kom ut, det går selvfølgelig fint på ps4 pro.
Jeg har egentlig mer lyst på Ico og Shadow of the Colossus HD collection til ps3 enn dette her, men tar det nå med denne uken siden det jo er en liten begivenhet at det faktisk kommer ut etter så lang tid.
Har du tenkt å teste Last Guardian?

Trailer:

Bilder: CDON og Sony
#spill #gaming #blog #ps4 #adventure #platform #lastguardian #thelastguardian #ico

2 kommentarer
    1. Jeg tror jeg venter og ser, kanskje om det kommer på tilbud en dag, eller så finner jeg en playthrough på nett. Det kan hende det er et fantastisk spill, men jeg har ikke et behov for å kjøpe det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg