Ukens interessante spillutgivelse: I want to be the very best

Så var vi i gang med nok en ny uke.
Denne uken kommer omsider Pokemon Sun og Moon ut på Nintendo 3DS.
Det siste tilskuddet til den kjente spillserien finner sted i et hawaii inspirert miljø me tropiske øyer, plametrær og nye varianter av en rekke pokemon i tilegg til massevis av helt nye såklart.
Gleder meg til å få sette i gang med Pokemon Moon da jeg så lenge har hatt lyst til å komme skikkelig inn i pokemon uten å liksom klare det med noen av de forrige spillene.

Jeg vet ihvertfall lett hvem som skal være min starter, nemmelig Litten! 🙂
Dog spørs det om jeg kommer til å la ham evolve til level 3, han ser jo ut som en fiende fra Power Rangers el noe da, poor Litten…
Skal du ha Pokemon Sun eller Moon? Hvilken starter har du tenkt å velge?

Trailer:

Bilder: Google
#spill #gaming #blog #3ds #jrpg #pokemon #litten #gamefreak #pokemonsun #pokemonmoon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg