Ukens interessante spillutgivelser: Soo many games!

Så var vi i gang med nok en ny uke og denne uken er det faktisk temmelig mye interessant å se fram til på spillfronten!

Vi har Shadow Warrior 2 til pc, ps4 og xbox one.
Et føtrstepersons skytespill med både melee og skytevåpen,  randomiserte brett og massevis av loot.
Bank demoener med alt mulig av våpen enten solo eller i 4 player coop.

Ser jo potensielt morsomt ut dette her, jeg er glad i loot og gameplayet gir meg faktisk litt DOOM vibes which is a good thing.
Litt usikker på feelingen i combat still, men tror nok jeg kommer til å prøve dette her ja!

Vi har Dragon Quest Bulders til ps4 og vita.
Tenk deg Minecraft bare satt til den fargerike Dragon Quest verdenen.
Mine etter resurser, bank alt mulig av fargerike dragon quest fiender og craft hus, møbler, sverd, rustninger og mye mye mer til. Spillets verden er faktisk basert på det taller første NES spillet i Dragon Quest serien. Området et spiller i er faktisk akkurat likt det Dragon Quest 1’s kart. Morsom bruk av det pixelaktige minecraft utseende 😀

Dog synes jeg det er litt synd at spillets verden ikke er tilfeldig generert, tar liksom vekk mye av gjenspillingsverdien synes jeg. Er jo noe av det morsomme med Minecraft og det at verden er forskjellig hver gang. Still, could be worth a look?

Vi har Gears of War 4 på pc og xbox one.
Siste kapitel i den kjente third person shooter serien hvor en dukker ned bak knehøye covers og popper opp og skyter diverse monstre i skallen 😛
Ser jo ikke helt ille ut dette her, men også litt standard Gears. Jeg fikk faktisk dette spillet gratis da jeg kjøpt mitt nye skjermkort så blir vel å teste det etterhvert, men ikke supespent akkurat. Det at horde mode nå er online only er en skuffelse 🙁

Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour kommer også denne uken til pc, ps4 og xbox one.
Spillet er en remaster av fps klassikeren Duke Nukem 3D som opprinenlig kom ut i 1996 og byr på skarpere grafikk med forbedret lys og skyggesystem + en helt ny episode med brett fra en del av de originale utviklerne.

Hmm tja det er jo litt morsomt med en ny episode fra noen av originalutviklerne, men jeg er litt lei av gjenutgivelser av Duke 3D nå egentlig.
De har jo gitt det ut på nytt på steam og forrige generasjons konsoller for bare noen år siden. Ikke ser det ut som det er særlug mye nytt i den nye episoden heller med bare de samme fiendene og våpnene noe som også er temmelig kjedelig.
Nei synes helelr de skulle laget en skikkelig remake av spillet med alt nytt.

Rise of The Tomb Raider kommer ut på ps4 denne uken.
Spillet byr på skarpere grafikk og all dlc fra xboxd one og pc versjonen. Gameplayet er temmelig likt forrige Tomb Raider. Utforsk halvåpne områder, plukk opp alt mulig av stuff, craft stuff, kill bad guys and climb around a lot. Litt fun maybe?

Det forrige spillet fal ikke t så altfor mye i smak hos meg. Det føles bare som en Uncharted wannabe med en veldig dårlig historie. De ekstre modusene i Rise of the Tomb raider vikrer litt spenennde dog, men vet ikke om jeg orker å skaffe spilelt bare pga dem.

GoNNER kommer også ut denne uken til pc.
Spillet er et 2d platform actionskytespill med roguelike elementer og tilfeldig genererte brett.
Synes det ser potensielt bra ut dette her, morsom litt spektrum aktig stil over det og det ser ganske så smooth ut.
Dette må jeg prøve ja!

Disney Magical World 2 på 3DS kommer også denne uken.
Tenk deg jrpg spillet Fantasy Life bare sat til en disney verden med Donald, Mikke og de andre hvor en dekorerer sitt eget hus, drar på action rollespill quests som magiker og driver sin egen kafe. Tja jeg mener, why not? Det ser ut som det kasnkje er beregnet litt mer for den ygnre garde, men kan jo fremdeles være morsomt.

Noen av disse spillene du kunne tenke deg å prøve?

Trailere:

 

Bilder: Photoshop, Google og Steam
#spill #gaming #blog #pc #ps4 #vita #xboxone #action #adventure #crafting #jrpg #squeenix #eidos #tombraider #riseofthetombraider #shadowwarrior2 #fps #action #rpg #loot #fps #gearsofwar #gearsofwar4 #gonner #roguelike #dragonquestbuilders #disney #dukenukem #3ds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg