Virtue’s Last Reward fullført

Jeg har nå fullført visual novel eventyrspillet Virtue’s Last Reward på 3DS.
I really enjoyed it.
Historien var virkelig spennende og engasjerende i spillet og den fortsatte å overaske hele veien gjennom.
Dog mot slutten ble den litt mer kronglete enn den hadde trengt å være, men still it was very entertaining!
Det svakeste aspektet i spillet vil jeg si var puzzlene.

Det var nå langt mere fokus på puzzle minigames ala Professor Layton enn mer real world puzzles ala bruk en spiker til å åpne noe som gir en noe som så skal brueks på noe annet etc. Det er slike sistnevnte puzzles jeg foretrekker så det var litt skuff at dette spillet i stor grad gikk vekk fra slike.
Musikken i spillet var også temmelig god med stemningsfull og flotte melodier.

Det var faktisk en del ganger jeg måtte bruke spillets innebygde hint system for å klare av noen av puzzlene, noe jeg prøver i det lengste å unngå, men jeg ville se hvor historien gikk og siden jeg ikke er glad i slike puzzler lot jeg det gå til slutt.
Men alt i alt absolutt et spill å anbefale for dem som har lyst på en god spennende historie med litt puzzler attåt.

Bilder: Google og Min Mobil
#spill #gaming #blog #zeroescape #virtueslastreward #999 #adventure #3d #visualnovel #puzzle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg