The Art of Phoenix Wright endelig i hus!

Woohoo!
Etter årevis med leting har jeg omsider fått artboken The Art of Phoenix Wright i hus.
Jeg har hatt den på overvåking på Adlibris i sikkert nærmere fire fem år nå og hadde vel egentlig mistet troen på at de noen gang skulle få den inn igjen.

Men så her for ca en måneds tid siden fikk de den plutselig inn igjen hvorpå jeg bestilte den og noen andre bøker med en eneste gang. Dog gjorde jeg den store feilen å kanselere orderen da det var en bok jeg ville ha med som jeg hadde glemt.
Jeg klarte såklart å somle nok med å få satt inn den nye orderen til at Phoenix Wright boken selvfølgelig var utsolgt igjen.
Aaaaarghh, tenkte jeg ,der røk sjangsen til å ever få tak i den boken.

Men så tro det eller ei for et par uker siden dumpet det ned en mail om at boken nok en gang var kommet inn og da bar det direkte til adlibris og bestille så fort det lot seg gjøre.
Og i går kom den endelig fram!

Phoenix Wright serien er en av mine favoritt spillserier så det var skikkelig morsomt å få se originaltegningene til alle de forskjellige karakerene. Nesten litt sprøtt for vanligvis pleier jo artbøker stort sett å ha bare konsept tegninger, men Phoenix Wright boken har faktisk tegningene de bruker i selve spillets grafikk.

Det kunne vært litt mer tekst i boken dog, hadde vært interessant med et lite innblikk i designprosessen på de forskjellige karakterene. Det er bare noen få linjer med tekst på hver av dem i boken så den er litt tynn sånn sett.
Men som en fan av serien er det jo uasnett veldig morsomt å ha boken da.

En del flotte spesialtgegninger fra diverse Japanske spillblad covere og slikt er morsomme å se selv om jeg jo har sett dem før online.
Veldig flott bok var det 🙂

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #3ds #ds #nintendo #adventure #visualnovel #aceattorney #phoenixwright #capcom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg