Nioh alpha demo – Boss defeated

Jeg fikk omsider banket bossen i Noih alpha demoen i går.
Men o man that was a haaaaard boss gitt, brukte en del timer på å få has på ham 😛

Ette rå ha spillt en god del mer på spillet må jeg medgi at kontrollene er litt i stiveste laget, det føles liksom litt kronglete å slåss til tider.
Still fun though og tro det eller ei, når jeg hadde banket bossen så dukket en helt ny level opp, det er altså to levels på demoen!
Snakker om lang demo gitt, skulle ikke forundre meg om jeg får ca 10 timer med spilling fra den tilsammen. Ikke verst.


Mission 2 – Sure looks nice og stemningsfullt

Men så er det jo kanskje en grunn til at de tørr å gi ut en såpass lang demo, demoen er nemmelig bare spillbar en ukes tid før den låses og ikke kan spilles mer.

Akkurat nå er jeg litt ut niohet etter stabasen med å banke bossen. Jeg presset litt ekstra på for å få tak i dlc greietil ehele spillet en låser opp med å banke den første bosen.  Hadde det ikke vært noe slikt hadde jeg nok tatt det en god del roligere.
Jeg trodde det var et helt dlc chapter en fikk til hele spillet, men ser ut som det bare er noe utstyr, oh well.

Har du spillt Nioh demoen?

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #ps4 #action #rpg #souls #nioh #demo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg