Sometimes you find exactly what you’re hpoing for

Noen ganger finner en akkurat det en håper å finne.
Jeg har lenge hatt i bakhodet at jeg har hatt lyst på Gears of War Judgment, men har aldri funnet det til den rette prisen.
Nå i dag rett før jeg skulel til å gå ut av Pbs Hypermarked butikken tenkte jeg at “skitt au, jeg kan jo ta en titt i tilbudskorga, hvem vet om kanskje Gears Judgement er der”. Og tro det eller ei det var det faktisk! Og til 99 kr også, what are the odds! 😀

Det har faktisk skjedd meg en del ganger før at jeg har vært på jakt etter noe jeg egentlig ikke tror jeg skal finne for så å finne akkurat det uansett hvor usannsynlig det er. Alltid like awesome when it happens!

Bilde: Min Mobil
#spill #gaming #blog #360 #action #tps #thirdpersonshooter #covershooter #gears #gearsjudgment #gearsofwar #gearsofwarjudgement

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg