Okay Fire Emblem Awakening – You’re pretty funny

Det er 50% salg på all dlc til Fire Emblem Awakening for tiden.
Problemet er bare at en må komme til et visst punkt i spillet før en kan kjøpe dlc og jeg hadde ikke engang startet på det.
Så jeg startet altså på Fire Emblem Awakening i går 😛

And Igotta say I like it so far!
Det virker veldig polert, morsom strategisk tenking i oppdragene. Hvilke karakterer burde en angripe med for å la dem levle opp, hvilke funker best mot spesielle fiender osv. Mye å tenke which is fun.
Det har også en engasjerende historie og er temmelig morsomt til tider med mange velskrevne karakterer og en flott artstil.

Det største problemet mitt er at jeg fremdeles er litt usikker på hvilken vanskelighetsgrad jeg skal spille på.
Det er på en måte to vanskelighetsgrader å velge mellom. Vi har vanskelighetsgraden på selve spillet og i tilegg har vi et valg om karakterer skal dø for alltid om de blir beseiret i kamp.

Jeg valgte hard som vanskelighetsgrad på spillet og lot karakterer overleve selv om de døde i kamp, men det føles liksom litt som juksing. Jeg er også usikker på om hard er hard eller normal. Altså hva burde en egentlig spille på? Spilelt har nemmelig ikke easy. Bare normal, hard og en til enda vanskeligere.
decisions decisions 😛

Bilder: Min 3DS og Min Mobil
#spill #gaming #blog #3ds #jrpg #strategy #firememblem #fireemblemawakening #dlc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg