Sif, the Great Grey Wolf and other stories


Sif, the Great Grey Wolf  (klikk på bilder for større utgave)

Det suser og går på min lille kosespilling på Dark Souls.
Skal si det føles som jeg bare flyr igjennom spillet nå.
Sprøtt hvor mye det å ha spillt det før har å si for fremgangen i spillet. Har bare spillt ca 10 timer og allerede banket 7 bosser, som ihvertfall føles myyyyye kjappere enn første gang!


Now that is a big wolf!

Sif, the Great Grey Wolf  er en flott spesiell boss.
En igantisk hvit ulv som vokter graven til sin kompanjong, ridderen  Sir Artorias, the Abysswalker.
Når spilleren kommer nær graven til Sir Artorias dukker ulven opp og angriper spilleren med det store sverdet.
Det er på en måte en triost boss for ulven vokter jo bare graven, men på den andre siden angriper den jo spilleren uten at vi gjør noe for å true den.


Ganske creepy, steinen som fjerner forbannelsen tar den faktisk over og var tidligere et menneske eller en skapning? Brrrr…

Jeg er også kommet meg igjennom kloakken, det gikk superkjapt føltes det som. Vel bortsett fra at jeg ble cursed et par ganger da. En smule annoying, en mister halve energimåleren til en får hevet cursen.


The Gaping Dragon gikk ned veldig greit på første forsøk, still one creeeepy dragon


Well I didn’t say it went completely without a hitch now did I 😛


Det er bare noe med åpne dobbeldør animasjonene i souls spillene, I just looove it 😀


Nothing good awaits down there….

Vet ikke hvor mye lengre jeg kommer til å spille nå da, kanskje lurt på bare stoppe nå og heller bare la Souls ligge til Dark Souls 3 kommer om et par uker. Men det sa jeg jo for litt siden og da, men det varte jo ikke så lenge den gangen 😛
Må finne meg noe annet å spille! 😀

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #action #adventure #rpg #darksouls #souls #from #fromsoftware

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg