Well hello there old friend


Ringing the first bell, always awesome!

Well it happened, jeg har falt av Salt & Sanctuary.
Det var rett og slett bare ikke såå skøy.
Not quiiiite sure why that was, men tror det har noe med at det rett og slett var en kejdelig verden å utforske.
Artstilen og de nakne omgivelsene gjorde det temmelig kjedelig å finne nye områder siden de føltes såpass like.
Ja nei jeg fikk bare lyst å spille Dark Souls av å spille spillet.


Banket  Gargoyle bossene lett som en plett med dragesverdet

And so I did! 😀
Jeg har loffet litt rundt i Dark Souls på pc for tiden.
Bare litt kosespilling liksom, tar noen enkle bosser og slikt.
Det er liksom noe avslappende med å spille Dark Souls på nytt nå som jeg er ganske godt kjent i spillet og vet hva som kommer og hva en burde gjøre.


From Software er bare awesome når det kommer til creature design

Den første bossen jeg banket var de to Gargoylene ved klokketårnet. De gikk superenkelt ned med dragesverdet.
Men synes egentlig det sverdet er for bra så jeg gikk over til å bare bruke en Calymore selv om jeg jo har tatt alle bosser i spilelt før uten dragesverdet så hjeg har strengt tatt ikke noe å bevise for meg selv, men var liksom bare ikke så morsomt å banke bossene så lett 😛


Elite Armor set looks awesome!

Neste bossen jeg banket var Moonlight Butterfly.
Den tok noen forsøk, men etter jeg fant taktikken som funket gikk den veldig lett ned. Litt kjedelig bosskamp siden den tar litt tid.


Ahah, an ember for the blacksmith!


Havel, so we meet again!


Sorry about this..


Goodbye Havel, thanks for the ring

I can’t wait for Dark Souls 3!
Hva spiller du på for tiden?

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #action #rpg #darksouls #steam #from #fromsoftware #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg