Er dette kontrolleren til Nintendos neste konsoll?

Dette bildet har dukket opp på Destructoid.
Det skal ifølge nettsiden være av Nintendo NX kontrlleren, altså kontrolleren til den neste konsollen fra Nintendo.
Kontrolleren på bildet stemmer veldig med et patent Nintendo har som dukket opp for lit siden sav en kontrller hvor hele overflaten var en skjerm som kunne har virtuelle knapper.


Tegning fra et patent på en ny kontrller fra Nintendo

Eeeehhh, denne så ikke bra ut må jeg si.
Det er jo selvfølgelig en stor mulighet for at hele greia er fakt og det håper jeg virkelig.
Den ser bare ikke komfortabel ut overhodet, ingen fysiske face knapper er også en veldig dum ide og hvem synes det var smart å la hele overflaten være en skjerm? En mister jo noe av skjermen pga ens fingre er over den! Og ingen dpad?!
Jeg håper indelrig dette bare er fake og at Nintendo har noe laaangt bedre på vei.

Jeg må si jeg er virkelig spent på hva Nintendos neste konsoll blir for noe.
Det har jo lenge blitt spekulert i at den kan dreie seg om en kosnoll som både er en håndholdt og stasjonær konsoll, noe jeg synes hadde vært veldig spennende. Tror det kunne hatt en mulighet til å bli en suksess for Nintendo da folk jo liker å kunne ta med seg underholdningen sin. Men spørsmålet blir jo bare om de klarer å få alle tredjepartsutviklere med på løpet denne gangen.

Håper virkelig de klarer å få en fulltreffer nå etter at Wii U ikke akkurat ble en braksuksess for dem!
Hva synes du om kontrolleren?

Bilder: NG og Destructoid
#spill #gaming #rykte #nintendo #nx #nintendonx #kontroller

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg