Dark Souls 2 – Invaders in my personal space

En funksjoni Dark souls spillene er at en kan bli invadert av andre spillere mens en spiller. Altså en annen spiller kan komme in i din verden og prøve å beseire deg.
Jeg har ikke merket stort til dette når jeg har spillt, men nå i det siste har det faktisk skjedd litt oftere.

Som jeg har sagt mange ganger flere er jeg ingen stor online mutliplayer spiller, men det er jo litt godt i i hjertet når en som invaderer mitt spill og er epplekjekk og tror han er superovelegen gets his ass handed to him by me 😛
Jeg har blitt invadert tre gagnger i det siste og to av gangene vant jeg ganske lett over dem som prøvde seg.

En klarte å beseire meg, men det var bare så vidt jeg ikke tok ham, ham hadde såvidt helse igjen. Han drev å tauntet fælt når han vant da, noe jeg ikke synes var helt på sin plass når det bare var såvidt han klarte det. People like to annoy i Guess hehe.
Så hva har vi lært av dette? Jo, don’t invade my game, you might loose, maybe 😛

Bilder: Min PC
#spill #gaming #rpg #blog #darksouls #Darksouls2 #rpg #action #adventure #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg