Dark Souls 2 – Finally, some progress!

Endelig!
Der fikk jeg omsider beseiret de to bossene jeg satt fast på i Dark Souls 2.
Lud & Zallen, the King’s Pets heter de og er to sabeltanntigre.
Den forrige bossen var jo en slik en og den var jo overkommelig.
Men det er jaggu mye vanskeligere å hasnkes med to stykker samtidig.
Jeg liker ikke når Souls spillene hiver to bosser eller flere mot en samtidig. Det er en slapp og lettvint måte å gjøre ting vanskeligere på.


I hate this place

Jeg endte opp med å grinde litt souls som jeg brukte til å kjøpe masse Charcoal Pine Resin som gir våpnet en bruker ild damage. Det hjalp godt på siden bossene var svake mot ild. Jeg hadde strevd i lange tider uten ildskaden og var nesten begynt å gi opp. Heldigvis gikk det etter noen forsøk tilslutt. Huff, jeg har overhodet ikke lyst å å gå igjennom dette en gang til. Egentlig ikke et godt tegn om et spill.


From Software er bare knallgode når det kommer til design av figurer!

Etter å ha beseiret de to bossene er jeg nå igang med en ny boss, the Burnt Inovry King.
Han virket egentlig overkommelig hadde det ikke vært for at det er en bråte med sterke fiender som må beseires før en kan ta fatt på bossen og ja en må gjøre det om igjen hver gang en dør. Just great 😛

Bilder: Min PC
#spill #gaming #pc #darksouls #darksouls2 #dsouls #action #rpg #from #fromsoftware

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg