Mother 3 (Earthbound 2) kommer omsider på engelsk?

Det kan se ut som det etterlengtede Mother 3 (Earthbound 2) omsider vil komme ut på engelsk.
I det siste har flere rykter begynt å dukke opp på nettet som påstår at spillet omsider vi lbli oversatt og gitt ut på engelsk på Wii U virtual Console.


Mother 3

Spillet er en jrpg i serien som her til lands er kjent som Earthbound, men som faktisk heter Mother i Japan.
Spilelt kom opprinnelig ut i 2006 og det er i anleding spillets 10 års jubiluem at Nintendo nå ifølge ryktene skal gi ut spilelt på engelsk.


Mitt Mother 3 på Gameboy Advance

Selv har jeg spillet på Gameboy Advance i en fan oversatt utgave så tror egentlig jeg bare holder meg til den versjonen om de ikke har gjort noe veldig spesielt med denne Virtual Console versjonen.

Likte spillet godt utifra det jeg prøvde. Fargerik og sjarmerende jrpg med morsomme karakterer og en dystrere og mer ettertenksom historie enn en kanskje skulle tro. Et morsomt rytmebasert kampsystem har det også som holder spilleren litt mer aktiv enn vanlige  turn baserte kampsystem.
Absloutt verdt en titt!

Trailer for den fan oversatte versjonen:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg