Nye bilder fra DOOM

I det nyeste nummeret av spillbladet Game Informer er det en rekke splitter nye bilder av det kommende skytespillet DOOM.
en ting er ihvertfall sikkert, det ser veldig pent ut.

Det er ikke så mye som skriker Doom her da dog synes jeg, det er lite her som vilel fått meg til å sagt ja det der, det er Doom 4. Det ser jo egentlig ut som bare et nytt skytespill. Når jeg sier det ikke minner om Doom så tenker jeg jo da mest på Doom 1 og 2, for dette nye spillet minner jo en del om Doom 3. Noe jeg ikke er så stor fan av da Doom 3 nettopp hadde lite med Doom å gjøre.

Nå betyr jo ikke dette at det ikke blir et bra spill da, slettes ikke. Bare vært så awesome om spillet faktisk hadde slektet mer på Doom 1 og 2 istedenfor bare å være et nytt skytespill liksom. Jeg er fremdeles veldig spent på spillet. Jeg testet såvidt alphaen av spillet og feelingen i spilelt var ganske godf der selv om det heller ikke der var mye som minnet om Doom

. Noen ting jeg håper de fisker på er spreaden på shotgun som virket altfor bred, den var jo gasnke useless om en ikke var midt i fleisen på fienden.
Det at hele fienden blinker rødt når en gjør skade på dem var også unødvendig og tar bort litt av innlevelsen. Det samme med at alt av items spretter ut av fiender som en pinnata var også noe de kunne endret på.

Doom skal etter planen komme ut i vår til pc, ps4 og xbox one.
Hva synes du om de nye bildene?

Bilder: Google
#spill #gaming #pc #ps4 #xboxone #ID #doom #doom4 #fps #action

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg