Så var julen over for denne gang


Noe av det flotte jeg fikk til jul

Så var julen over for denne gang.
Selv har jeg hatt en flott koselig jul med familien med masse god mat og flotte stunder.
Det med julen er at det er jo egentlig tiden som leder fram mot den som er finest, for når den er her så er det bare svisj så er den over.
Men på den andre tiden så er det ikke så enkelt å nyte tiden frem til julen heller da den jo ofte går med til å gjøre ferdig alt som skal være klart til nettopp julen.

Either way så er den nå over nå, men nå er det jo tiden da en skal nyte ferien og bare slappe av.
Selv har jeg tenkt å bare kose meg med litt filmtitting, spilling, litt lesing og mye snacks! 😀

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #jul #ps3 #armoredcore #action #disney #disneyinfinity #starwars #hansolo #Chewbacca #am,iibo #nintendo #bowser #puzzle #ds #3ds #layton #professorlayton #artbok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg