Night Night from Animal Crossing New Leaf

Jeg var på besøk hos en av mine naboer i Animal Crossing New Leaf og endte opp med å måtte kjøpe en innendørs palme av alle ting. Den palmen var visst ettertraktet i byeb min for to andre innbyggere spurte meg om den etterpå.
Tilslutt ga jeg meg og tok imot en seng i bytte. Jeg ville jo egentlig ikke ha den hersens palmen engang og jeg hadde jo ingen seng so a good deal for me!
Det skulle vise seg at sengen var veeeldig rosa dog, men hey a bed is better than no bed.
Slipper ihvertfall å sove på gulvet 😀

Film: Min mobil
#spill #gaming #3ds #blog #animalcrossing #animalcrossingnewleaf #sim #adventure #nintendo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg