It’s pakketime!

I dag lå det to pakker og ventet på meg i postboksen.
Og hva skjulte seg så i disse to pakkene?

Jo Bloodborne Game of the Year Edition til PS4 og Animal Crossing New Leaf til 3DS.
Bloodborne GOTY kjøpt jeg fordi det jo har den nedlastbare utvidelsen The Old Hunters på selve discen siden jeg helst vil ha spill fysisk. God piris var det også, 5515 er desidert den billigste prisen jeg har sett på spillet.

Animal Crossing New Leaf har jeg vært nysgjerrig på siden det kom ut, men har liksom ikke vært sikker på hvor lyst jeg hadde på det.
Jeg har jo gamecube spillet og liker det godt, men det har gått i eprioder for hvor mye jeg har spillt dfet.
Men nå vår vi jo er i juletider tenkte jeg at det var et godt tidspunkt til å spille spillet siden det jo feirer ekte høytider.
Morsomt med jul i Animal Crossing 🙂

Synes Coolshop var overaskende kjappe med leveringen, bestilte sent på fredag og allerede nå var pakkene her. Bra at de hadde spillene i to separate pakker ellers hadde de nok ikke passet i postboksen min.

Nei nå skal jeg flytte inn i Animal Crossing New Leaf! 🙂

Bilder: Min Mobil
#spill #3ds #ps4 #action #rpg #adventure #sim #animalcrossing #animalcrossingnewleaf #nintendo #from #souls #bloodborne #dlc #theoldhunters #goty

2 kommentarer
    1. Så kult! Begynte såvidt å spille Bloodborne når jeg var på besøk hos en kompis for en måned siden. Det virket veldig kult, så jeg skulle ønske jeg hadde det selv.
      Ha en strålende dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg